Halstabletter och köttbullar.

Hej på er! Efter en något dimmig dag med rinnande näsa, dunkande huvud och massa halstabletter har jag parkerat i soffan framför Idol med pappas supergoda hemlagade köttbullar. Jag har också varit en sväng i stallet och myst och dansat lite barbacka i ridhuset med min prinsessa. Alltså det går inte att beskriva hur stor min kärlek för den där lilla hästen är. Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva ett så starkt band till en häst igen efter Lazda, men att inte falla för Lantana är helt omöjligt. Hon är värd varenda krona, sen kväll, tår och svettdroppe, tusen gånger om. Idag tränade vi på skänkelvikning och sluta med ett nytt bett, och herre gud säger jag bara. Hon vill så gärna göra rätt och är så otroligt lyhörd och känslig. Min drömhäst utan tvekan. I morgon är det dressyrträning igen, hoppas jag lyckas hålla mig så frisk som möjligt haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0