A true role model.

Jag kom ganska nyss hem från skolan och dagens enda lektion, psykologi. En väldigt intressant kurs faktiskt. Och eftersom jag var i stallet i morse och tränade, en träning som för övrigt gick väldigt bra, har jag hela kvällen ledig! Eller ja, ledig och ledig. När är man ledig när man går trean liksom? Nej, jag ska passa på att ta tag i lite plugg, så klart. Men det är skönt att ha en stallfri kväll och slippa stressa hem efter skolan, slänga i sig lite mat, skynda sig i stallet och sen somna med spanskaboken i knät klockan tio. Så plugg är mina planer för kvällen, med en stor gosig stickad tröja och en stor kopp varm choklad eftersom hösten har bestämt sig för att chocka med vinterkyla direkt, haha. 
 
Fast innan jag börjar med det har jag lyssnat på Emma Watsons tal för UN. Herre gud säger jag bara, hon om någon är en förebild. Lyssna på hennes tal, för hon säger precis det som behöver sägas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0