Kaos när dressyrhästen ska hoppa.

Tips: titta på filmen i 1080p HD 
Idag har jag och Lantana både varit inne hela vägen i transporten (!!!!!) och *trumvirvel* hoppat i både trav och galopp i hoppsadel! Lastningen är jag otroligt stolt över att vi har kunnat jobba så bra med, idag ville hon till och med trava in och helst hade hon nog velat gå in fler gånger till och med. Och hoppningen tyckte hon var hur kul som helst, lite för kul till och med. Hon bockade något helt sjukt mycket och helt galet högt. Det kom tyvärr inte med på film, men det var verkligen helt galet. Mamma tyckte nog att det var ganska jobbigt att titta på, eftersom jag var ca en halvmeter över sadeln och Lantana var typ upp och ner, men jag tycket att det var ganska kul haha. Men det är dock något vi verkligen måste jobba på, hon kan inte hålla på och bocka så otroligt mycket varje gång vi ska hoppa. Men roligt var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0