Hola amigos

Oj, nu var det verkligen längesen jag loggade in här.. Helt ärligt har det nog inte hänt så mycket haha. Lantana har fortfarande boxvila, men såret har snart läkt nu. Såhär drygt två månader efter operationen... Men men, så länge det går åt rätt håll är jag glad, och frakturen är i alla fall helt läkt. Under tiden har jag börjat rida lite på en annan häst i stallet, Shade. Han är en jättego häst, hur rolig som helst att rida! Fast ingen häst är Lantana och jag börjar verkligen få abstinens nu asså. Men vår tid kommer väl och när hon är frisk och igång, då jäklar ;) 
 
Idag stod hoppning på schemat på ridskolan och jag fick den nya, Anastasia. Så himla kul! En riktigt duktig hopphäst verkligen. Roligt att få hoppa någon som faktiskt kan och är duktig för en gångs skull. 
 
Annars rullar det väl på haha. Jag har fullt upp i skolan, kämpar med körkortet och ja, dagarna går som vanligt. Början av året, fram till slutet av mars, brukar vara rätt seg faktiskt. Men nu är våren här, min favvoårstid. Allt blir ljusare och ljusare och varmare och varmare. Bättre och bättre helt enkelt. Och snart är det lov igen, jag fyller år, massa annat roligt händer och sist men inte minst ser jag fram emot världens bästa Håkan på ullevi den 7:e juni! Men innan det har jag en analys av ett tal, ett arbete om Titus och Domitianus och en text om Satansverserna att skicka in. ;)
Jag och Shade för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0