Vem behöver sadel liksom..?

Eftersom Lantana har fått skav av den svängda sadelgjorden och den ändå åker fram fick det bli ett barbackapass idag. Men inte mig emot, jag älskar att rida Lantana barbacka - speciellt eftersom hon tycker det är så roligt själv. Tur att hon har så rund rygg, haha. Det blev i alla fall arbete med övningarna Anne gav oss, och de ger verkligen resultat. Hon var lite seg idag, men det blev lite bättre efter lite tempoväxlingar och övergångar. Hon är en dröm att rida när man får henne med sig, ingen annan häst jag ridit har varit så mjuk, lyhörd och arbetsvillig som hon. Jag är jättenöjd med dagens pass, och har fortfarande svårt att fatta att den här lilla diamanten är våran, och att vi faktiskt har tagit oss igenom det vi gjort och klarat det såhär bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0