Shop til you drop.

Jag kommer aldrig förstå mig på människor som på riktigt åker och campar i Ullared för att shoppa på gekås på semestern. 1 timme där inne och jag vill gräva ner mig i en grop och stanna där resten av dagen typ haha. Nej men det finns mycket att shoppa, det gör det verkligen haha, och jag fick faktiskt med mig en hel del fint hem. Bland annat ett par ridbyxor och en jacka från Mountain Horse. Byxorna invigdes på fältet med Lantana i kväll, ett GRYMT dressyrpass med några nyfikna kossor som publik. Lite läskigt tyckte Lantana, men med våra nya övningar fixade vi det ändå. Hon blir verkligen fin när hon koncentrerar sig och jobbar rätt, min lilla stjärna. Dock åkte sadeln fram och hon får skav, så vi får prova ännu en variant. Förhoppningsvis i morgon. Nu ska jag äta FUDGE för första gången på typ sju år! Jag hittade glutenfri på gekås idag och dog då det var mina favvisar i godispåsen när jag var liten. 
Nöjd och glad Lantana efter dagens träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0