Dåligt lokalsinne och mumintroll.

Jag hade lite tråkigt i morse så jag passade på att baka en kladdkaka, haha. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag. Fotat lite, ridit och gått med hunden i värmen. Tydligen syns det på mig att jag jobbat på turistbyrån, för hela 2 bilar stannade och frågade mig om vägen till stranden och IP. Synd bara att jag har världens kanske sämsta lokalsinne och förmodligen sa helt fel väg till dem. Men men.

Dagens ridpass var okej, Lantana hade nog lite träningsvärk sedan igår, men emellanåt gick hon riktigt fint och det kan ju inte alltid vara perfekt. Gårdagens lektion för Hanna och Shade blev dock inte lika lyckad då ridhuset var upptaget av massa tjejer utklädda till mumintroll på islandshästar. Ja ni hör ju, inte direkt någon höjdare för en extremt nervös och orolig kille som Shade. Så det fick bli lite utomhusträning på banan bland blinningarna - något som inte heller var så uppskattat. Men Hanna klarade det väldigt bra med tanke på omständigheterna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0