Livet kom emellan

Men hej på er! Shit va längesen det var jag skrev här, jag har haft SÅ mycket att göra. Mina dagar går verkligen i 120 med skola, hästar och plugg. Och så ska man hinna med vännerna och ett plus är ju att hinna vila lite också. ;) Med Lantana har det i alla fall gått otroligt mycket framåt. Jag kan knappt beskriva det faktiskt, men jag kan i princip rida henne barbacka lös, och ser igen vilken oslipad diamant vi faktiskt har. Hon är SÅ fin. Så snart är det dags för första träningen då vi äntligen kommit dit vi trodde vi skulle vara när vi köpte henne. 
 
För övrigt är jag nästan SJUK, vilket aldrig händer. Men bara nästan, haha. ;) Nej men min hals har svullnat upp plus att jag tror att jag håller på att få en tand? Ni vet visdomständerna? I alla fall, i natt sov jag nästan ingenting och jag har så SJUKT ont i munnen och halsen. Men men, lever gör jag ju. Så länge jag inte spyr klarar jag mig, för det är något jag är så galet rädd för haha. Vet inte varför, jag har bara en sjuk fobi för att spy. 
 
Igår hade jag typ bästa skoldagen ever i favvostaden Göteborg med klassen. Vi var på bokmässan (vilken var SÅ mycket sämre än jag väntat mig) där jag köpte hela 6 böcker som jag är jätte excited över, och sen bara gick runt på stan, shoppade, åt världens godaste caesarsallad på espresso house och skrattade. Jag hittade en såå söt top som är så himla mycket jag också, åh perfekt dag verkligen! Den hade ju dock varit ännu bättre om inte min jäkla hals hade dödat mig. ;)
 
Idag red jag ett markarbetspass på en väldigt överpigg och okoncentrerad Lantana. Hennes trav är sjuk, speciellt över bommar. STJÄRNA. I morgon är planen att rida en sväng på terrängbanan med fina Johanna och Trailit, såå roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0