Snälla bli bara frisk ♥

Hej på er!
Jag är så jäkla trött på allt som händer Lantana nu.. Självklart för att det värsta som finns är att se henne må dåligt, men också för att jag fasen är värd lite tur efter all otur jag har haft. Nu är hon i alla fall dålig igen, som ni kanske fattar. Hon fick feber igår, över 40 grader, och går på smärtstillande, antibiotika och febernedsättande direkt i blodet nu ett par dagar. I morgon får vi svar på blodproven och kan se om det är borelia eller erlichia (?) som veterinären misstänker, eller om det är något annat.. 
 
ASSÅ JAG ORKAR INTE. Jag vill bara att vi båda ska må bra och att vi ska kunna göra det vi båda vill och älskar, att komma igång och kunna träna och ha roligt. För en gångs skull.. 
Nu ska vi åka till stallet igen och kolla hur hon mår, sen får vi se om vi behöver åka dit mitt i natten som vi gjorde i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0