Nostalgi ♥

Idag har jag ridit en liten smal vit speedad ponny. Åh. Hon var nog så lik Lazda en liten ponny kan bli. Det gick i alla fall HUR bra som helst och jag njöt till 100%, med massa känslor bubblande i kroppen. Vissa stunder kände jag mig nästan som 11 år på min första egna vita sagohäst igen.. 
 
Men nu var det ju inte Lazda utan det var Siri. En som sagt väldigt het liten tjej som pinnade på med sina små ponnyben i full fart. Men vi klickade och det gick verkligen jättebra! På slutet fick jag till och med henne att varva ner och trava lugnt i en avslappnad form. Jag älskar att rida lite svåra hästar, åh jag älskar att rida alla hästar. Det är verkligen något jag hoppas att jag alltid kommer ha med mig, ridningen. Tänk att kunna leva på att bara rida massa hästar, drömliv! 
 
Nej dags att gå tillbaks till verkligheten och plugga klart till franskaprovet i morgon.. Och be till alla gudar som någonsin funnits att Lantanas överben inte är så farligt. *får dödsångest typ*
Min saknade ängel ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0