Välkommen Maj

I morgon är det skola igen. Orkar inte riktigt det känner jag, men men. Har inte fått gjort något alls idag känns det som, orkar inte det heller. Orkar ingenting typ, haha. Det känns som att det är söndag idag, och jag gillar inte söndagar så ja. I helgen har jag fullt upp i alla fall, ska hjälpa till på majtävlingarna på klubben. Trodde jag skulle vara på in/utsläppet, men nu står det ringmaster? Vet inte ens vad en ringmaster är så känner att det kan bli ganska så mycket katastrof. Och på söndag ska vi fira min mormor på någon restaurang med släkten, lite stressigt med allt som ska hinnas med om du frågar mig, japp. Men det ska nog gå, tror vi hade studiedag på måndag med så då löser det sig säkert. Nu ska jag duscha, sen sova. Är SÅ trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0