Rastlös

Hela dagen idag har jag varit så galet rastlös. Ni vet när inget man gör hjälper, man är fortfarande lika uttråkad och sugen på att göra något. Helst skulle jag vilja gå ut och springa typ en mil, typ NU. Men det är inte så smart att göra direkt efter man har ätit kanske, hehe. 
 
Men allvarligt, jag har ju INGET att göra?! I morgon ska jag fixa klart min dator på morgonen, sen dra till skolan för två lektioner på eftermiddagen och sen kanske åka till stallet. Men sen då? Får jag tid över i morgon ska jag springa riktigt långt. Sätta på några goa låtar och bara låta världen försvinna. Och städa mitt rum, det är VÄRRE än någonsin just nu. 
 
Nej, idag har varit en sån där onödig dag. Jag har verkligen inte haft något att göra, förutom att ligga och steka i solen och vara i stallet då. Dock var det ju rätt kul ändå när Filip&Fredrik landade med en helikopter på skolans fotbollsplan, lite spänning i vardagen ändå! ;)
 
Nej, nu ska jag.. Hitta på någonting. Eller något. Får väl städa mitt rum.. 
Random bild, orkar inte leta upp någon ny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0