Jag är kung på terrängbanan...

... nej men seriöst, det gick SÅ bra idag! Så sjukt roligt var det! Jag har alltid varit jätterädd och inte alls tyckt att det har varit roligt förr, verkligen varit skiträdd. Och nu var det nog ca 3-4 år sedan jag hoppade terräng, eller något sånt. Och det var SÅ roligt! Min häst är ganska osäker, men hon stannade inte en enda gång och hoppade av perfekt varje språng. Hon bjöd på hindrena men var väldigt lydig ändå. Och framför allt, jag hade en GRYM sits över hindrena! Eller ja, genom hela passet egentligen, men framför allt över hindrena. Jag fick verkligen till det perfekt, DEN KÄNSLAN! 
 
Vi hoppade över ett par stockar, upp- och nerhopp och vatten. Colombia taggade till väldigt mycket efter vattnet om man säger så. Jag var faktiskt riktigt nära att ramla av idag igen hehe. Hästen bakom kom alldeles för nära så hon bockade VÄLDIGT högt. Men jag satt kvar som tur var, och nästa gång gick det hur bra som helst.
 
Jag är typ helt exalterad över detta haha, det var verkligen så otroligt roligt! 
Jag och lilla Lazda för 4 år sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0