Jag är grym

Hej på er! Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och chillar med några avsnitt Teen Wolf i sängen innan stallet, för jag är DÖD. Sprang som sagt en mil tidigare idag på en grym tid, lite mindre än en timme tror jag att det var. Jag tycker faktiskt att det är grymt bra, speciellt med tanke på att jag knappt tränar något alls och att jag sprang om många tjejer, och killar med för den delen haha, som verkligen tränar mycket. Jag skulle faktiskt kunnat springa längre för det kändes så sjukt bra! Jag kunde andas (JA det regnade. Ganska så mycket om man säger så), jag hade inte ont någonstans, jag blev inte andfådd, jag blev inte varm och jag blev knappt trött. Galet. Men att springa är faktiskt något av det bästa jag vet, speciellt långa distanser så att man får ta ut sig helt. Jag skulle gärna göra det oftare, men eftersom jag är så smal och har så hög ämnesomsättning skulle jag få äta för 10 pers om jag skulle kompensera för allt jag bränner på en mil, hehe.. Helt ärligt suger det, för jag älskar verkligen att springa. Men men, man kan inte få allt här i livet! ;)
 
Nu ska jag snart gå ner och äta och senare drar jag till stallet. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med Lantana idag, vi får se lite hur mycket det regnar och så. Efter det ska jag hem och ÄTA igen. Sen kommer jag antagligen vara ännu mer död än jag redan är och göra absolut ingenting över huvud taget resten av kvällen. Japp, så får det bli.
Ni skulle förresten sett mitt hår när jag sprang. Jag hade det i en toffs som hade åkt fram pga min luva, som jag försökte rädda mina älskade hörlurar från att bli helt förstörda av ösregnet med. MEN det hade blivit heeelt tovigt, och då menar jag verkligen TOVIGT. Det hade blivit ungefär hälften så långt som det brukar vara och var en enda boll typ. Det tog en halv flaska balsamspray och x antal minuter att reda ut det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0