It's Friday Friday

Fredagar är en rätt jobbig dag, bortsett från att det är helg då. Att sega sig igenom religion och naturkunskap fram till fyra är inte det lättaste, speciellt inte om man heter Elin Bergman och är lite flummig sådär på fredagseftermiddagarna.. 
 
Lantana fick gå en härlig promenad i kvällssolen i skogen, mysigt mysigt. Hon skötte sig bra men var fortfarande rädd för golfarna, haha. Fjantigt, hur läskigt kan det vara med vanliga människor som spelar golf egentligen? Tydligen väldigt, enligt Lantana. Morgondagens planer ser i alla fall ut såhär:
* Gå upp I TID och plugga. Har galet mycket känns det som.
* Cykla iväg till klubben och stå i in/utsläpp på majtävlingarna. Är inte så taggad på det om jag ska vara helt ärlig.
* Snabbt hem igen och iväg till stallet.
Om jag får bestämma får Lantana gå ett litet ridpass på banan med mig på ryggen. Träna lite halter då hon har lite svårt att lyssna och helst vill pinna på i sin egen takt. Kanske trava lite mer eller i slutet rida en liten stund utan att mamma har linan i. Men vi får se!
 
Nu ska jag kolla lite film eller ett avsnitt av Teen Wolf, och äta lite mer godis ;) Ha en grym helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0