Hästfolk

Hej på er! ;) Jag kom nyss hem från ridklubbens hopptävlingar och ska snart sticka iväg till min egen lilla stjärna. Det var rätt kul att kolla på alla som red faktiskt, men stressade hästmänniskor på tävling är verkligen ett släkte för sig. Vissa människor blir man ju bara trött på, medans andra ger en lite hopp om mänskligheten ändå. Framför allt blir man trött på folk som säger att de är en person men visar sig vara en helt annan person - kaos. Hur svårt kan det vara att svara ja eller nej på om man är den personen eller inte lixom? Nej då blir i alla fall jag lite irriterad, när det är jag som får skiten på grund av någon annans misstag. 
 
Å andra sidan vet jag själv hur stressad jag blir på tävling så jag ska väl inte säga så mycket jag heller ;) Dock tycker jag ändå att man alltid ska vara trevlig mot funtionärer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

nått som hände när du var funktionär eller? :o

Svar: Haha nej asså det var inget så, bara lite irriterande när folk blir stressade och otrevliga haha :P Ingen fara alls egentligen, det var bara en som typ skällde på mej för att en annan hade gått in när det var den andras tur egentligen. Grejen var att jag hade frågat om hon var X och hon sa ja, men som kom den riktiga X och var sjukt stressad och skällde typ på mej haha ;)
Elin Bergman

2013-05-04 @ 22:14:55
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

men åhh, så dålig stil av den som sa att den var X, fast att det inte var sant! :o

Svar: Eller hur!! :O Hur svårt är det att svara ja eller nej på om man är X eller inte lixom? :P Lite irriterad blir man ju också på X som inte är i tid till sin start och skyller allt på mej haha! :o
Elin Bergman

2013-05-05 @ 18:52:30
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0