Du kan gå din egen väg

Hej på er, hoppas ni haft en bra dag! :)
I morgon har jag studiedag, UNDERBART! En av mina fina vänner ska komma hem till mig och plugga lite och sedan ta en promenad till stallet. Jag har ju ridning, som alltid på måndagar, och är det fint väder skulle vi rida till stranden. Jag hoppas helt klart på fint väder! Jag har inte ridit på stranden på flera år, säkert fyra år. Så det ska bli riktigt kul! Om det nu är fint väder det vill säga.. 
 
Dagen har varit bra, jag har inte gjort jättemycket direkt. Har varit i Särö på släktmiddag på en jättemysig restaurang precis vid havet. Jättegod mat! Men den stackars servitören tappade våra talrikar på mig och morfar, hade det varit jag hade jag tyckt att det var såååå pinsamt. Tur att vi hade ätit upp maten i alla fall, haha!
 
Jag avslutade dagen med en mysig kvällspromenad med Lantana och mamma i den varma kvällssolen. Det var faktiskt riktigt varmt, äntligen!
Dagens Elin ;) Ja, mitt hår är jättelångt och nej jag har inte klippt det på jättelänge, hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0