Change of plans

Sveriges nutidshistoria är sååå sjukt drygt, har suttit med det hela dagen och inte ens hunnit hälften. Bra jobbat Elin! Det handlar mest om demokrati och politik osv, vilket jag är totalt ointresserad av. Men men, det är bara att dyka ner i mitt lilla hav av plugg och hoppas att man flyter. Typ. 
 
Morgondagens planer har ändrats, i stället drar jag och fotar with my lovely friend Minnie. Vilket ska bli grymt för vi har inte träffats på väldigt länge. Innan det ska stallet fixas och efter det är det back to business råplugg som gäller. Thank god för att det i alla fall inte är söndag i morgon, haha. 
 
På tal om söndag är jag sååå sugen på att springa en runda på söndag. Har galet mycket 'sprig i benen'. Men gör jag det har jag sprungit tre gånger denna veckan, och det är ju redan sammanlagt 1,5 mil så det är nog inte en speciellt bra idé. Dock är jag SÅ sugen! Jag får se hur jag gör, får väl äta lite extra godis annars, haha ;)
Bild från en photoshoot med Hanna och Minnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0