Älska livet

Jag har haft en grym dag idag, det har nästan varit sommarväder. Äntligen! Underbart med lite fint väder för en gångs skull! Jag började dagen med att springa en runda på 5 km. Väldigt skönt faktiskt, bortsett från att jag knappt kunde andas i slutet på grund av min jäkla astma. Medicinen hjälper ju bara i 5-10 minuter. Men nu vet jag i alla fall att jag behöver ta ny medicin typ hela tiden på onsdag när vi ska springa en mil. 
 
Sen kom Moa hit och vil kollade på lite videos och pluggade. Okej, mest videos och inte så mycket plugg hehe men vi fick ändå gjort det vi skulle. Typ. Sen gav vi oss av mot stallet och bussen i det fina vädret. Sjukt varmt. Efter det red jag på stranden, underbart! Det finns verkligen inget bättre än att galoppera i full fart i solglittrande vatten och bara känna vinden i håret och saltvattnet som skvätter upp över hela mig. Jag fick rida en häst som heter Gustav som brukar vara väldigt het vid uteritter, men idag var han ganska seg faktiskt. Eller var det jag som red honom så bra att han var lugnt kanske? Haha ;)
 
Nej men min dag har varit perfekt, och som pricken över i:t fick jag A på mitt svenska nationella tal, stolt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0