130509

Vill ni veta en sjuk sak? 
Jag har inte träningsvärk sedan igår. Hur kan jag inte ha träningsvärk efter att ha sprungit en mil när jag nästan aldrig springer annars? Galet. Förra gången jag sprang långt kunde jag inte gå på ca 3 dagar.
 
Jag kom nyss hem från stallet, har mockat och så. Lantana får antagligen vila idag men vi får se. Igår gick vi en promenad i skogen och kollade på bilarna och de som spelade golf på andra sidan vägen och gick i de små backarna. Det gick bra, hon var lugn och lyssnade bra. 
 
Senare idag ska jag sticka iväg till ridklubben och ha 'fångarna i stallet' med barnen. Inte jättetaggande kanske men har man gått med i US får man ställa upp. Tycker jag i alla fall. Så jag ska dit och hoppas på att det inte regnar. Vilket jag tror att det kommer göra ändå, haha. Älska att det är långhelg i alla fall och att det känns som lördag men bara är torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0