Lever livet

Hallå på er, hoppas ni har bättre väder än mig. Det är såå tråkigt när det bara är mulet, kallt, blåsigt och tråkigt ute när man är ledig och har massa tid över! Men men, det är som det är ;) Jag var i stallet i morse och red ett jättebra dressyrpass i paddocken på Lantana. Vi tränade på öppna, vilket jag har väldigt svårt med då jag har massa konstiga spänningar i kroppen, halter, övergångar och trav. Jag travade väldigt länge idag, red serpentiner, över bommar och lite olika vägar. Det kändes riktigt bra faktiskt för hon slappnade av och jobbade genom hela kroppen, och bommarna fick henne att vara lite uppmärksam på vart hon sätter hovarna. Hon lyssnade bra också och försökte inte springa iväg, så jag är väldigt nöjd med dagens pass! Dessutom kunde vi gå fram till henne i hagen utan några som helst problem, och det är ett STORT framsteg. 
 
Nu ska jag nog ta och sätta på ett avsnitt av Teen Wolf innan jag drar mig mot ridklubben för US-möte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0