Enough is enough

Hallå bloggen! Idag är jag på riktigt dåligt humör, riktigt dåligt humör. En sak som inte är anledningen men som ändå gör mig deppig är att hur gärna jag än vill fira min älskade syster på hennes födelsedag i morgon och hur mycker jag än tycker om henne hade jag gärna firat min midsommar med mina vänner. Men det är inte därför jag är arg för det ska självklart bli jättekul att fira min syster, jag blir bara lite sommarlovsdeppig när det känns som att alla alla alla andra träffas och har kul och jag är hemma liksom. Men whatever, jag får väl träffa mina vänner en annan dag i stället..
 
Som sagt är det inte anledningen till att jag är arg, det beror på något helt annat. Jag är så TRÖTT på att bli nedvärderad och behandlad som ett litet barn. Och jag är SÅ trött på hästvärlden, ibland vill jag bara skita i allt och börja med fotboll eller något. Fast ni kan vara lugna för det kommer aldrig hända haha, jag älskar Lantana och allt som har med hästar att göra. ;) Men jag kan bli så otroligt trött på hästmänniskor, åsikter hit och dit och mobbing på hög nivå. Jag är trött på att bli tillsagd, trött på att ta skit, trött på att svälja varenda kommentar med ett leende och låtsas som ingenting för att inte förstöra för alla andra. Trött på allt helt enkelt, att det ska vara så jävla svårt att respektera andra, vara ärlig, rak, snäll, stå för sina åsikter och låta andra sköta sitt?! 
 
Men nu ska jag lämna det och inte ta upp för mycket här, det är ju inte erat problem ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0