5 juni 2013

Today's plans: Fira min kusins student på Tjörn. Lantana är redan fixad, hon fick en vilodag idag. Jag såg hennes fossingar idag och de hade blivit så fina och bra, jättebra verkligen. Vår hovslagare är riktigt duktig, Lantana var ju faktiskt helt omöjlig att sko för ett år sedan och nu går det hur bra som helst. Hon fick beröm för att hovarna var så fint skodda av veterinärerna i Helsingborg när vi var där med Lazda också. Jag rycker det är rätt viktigt att ha en bra hovslagare faktiskt. Jag har varit ute och sett så galet många hästar och vissa undrar man ju nästan om de blir skodda över huvud taget. Inga hovar ingen häst, så är det ju faktiskt! ;)
Men nu ska jag svettas vidare i en kokande bil typ en timme till, hoppas på lika bra väder där uppe som hemma.. Ha en riktigt bra dag och ett stort j*vla GRATTIS till alla som tar studenten idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0