Normal tjej

Hej på er! Jag har precis satt mig i soffan med datorn efter att ha städat hela mitt rum, haha. Ibland får jag värsta energikicken och börjar städa tills allt är som i en inredningskatalog, typ elva på kvällen. Normalt? Tror inte det, haha. Så nu är mitt rum tiptop igen. ;)
 
Idag gick vi runt i området med Lantana, längs med stora vägen, bland husen, förbi fotbollsplanerna osv. Vi mötte även bussen vilket är Lantanas stora rädsla. Så vi gick ner med henne på en åker och busschauffören var supersnäll, men hon backade ändå och blev rädd. Men det var ändå ett stort framsteg att hon inte fick total panik och kastade sig. Alla andra bilar, cyklar, hundar, vattenspridare osv klarade hon helt utan problem. Så jag är riktigt nöjd, verkligen! Igår gick vi en liknande runda fast kortare. Förresten har vi försökt hitta ett flugtäcke som sitter bra men det är ju typ helt omöjligt! Vi har testat två, men båda satt för hårt över bogen. Så vi ska testa ett i en storlek större och så får vi se hur det sitter. Annars vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, för hon behöver verkligen ett.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0