Visste du att...

... Lantana är extremt kräsen med mat. Helst vill hon bara äta hö som hon doppar i vatten, men måste hon äta kraftfoder ska det vara äpple och riven morot i, inga mineraler (vilket det ändå är eftersom hon måste äta det) och så ska hon äta direkt ur hinken när jag håller. Är man en prinsessa så är man lixom ;)
 
... Jag fick modellerbjudande på GHS när jag var typ 13 år. Jag tackade nej faktiskt, tur för det var verkligen inte min grej då. Det är ändå något jag ångrar ibland, hade de frågat nu hade jag nog tackad ja. 
 
... Jag är SJUKT rädd för att spy, haha. Verkligen rädd, jätte jobbigt. Jag har aldrig haft magsjuka (peppar peppar) så efter matförgiftningen i Spanien har jag blivit asrädd för det. Udda, haha.
 
... Jag är allmänt extremt rädd för att bli sjuk, och min största rädsla är att jag eller någon annan i min familj eller av mina vänner ska få cancer eller någon annan allvarlig sjukdom. Jag tror allvarligt att jag tänker på det varje dag, och så fort det är minsta lilla med mig eller någon annan får jag ångest. Jag kan heller aldrig kolla på t.ex. bröstcancergalan för jag blir galet rädd.
 
... Jag hade stora planer på att bli hoppryttare på elitnivå när jag va liten. Jag hade som mål att delta i en internationell tävling när jag va ca 20, vilket definitivt inte kommer hända. 
 
... Lantana är väldigt personlig och brukar fjäska för mamma genom att vara extremt snäll mot mig. När hon gjort något extra bra tittar hon alltid på mamma och man kan se henne 'tänka' "haha, kolla nu så duktig jag är nu". ;)
 
... Jag kan vara väldigt blyg och tyst mot personer jag knappt träffat. Oftast inte för någon jag aldrig har träffat, och definitivt inte för mina vänner. Jag är ganska galen, flummig, efterbliven, och allmänt oseriös för det mesta, haha ;)
Extremt seriös på min senaste photoshoot med las chicas. 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Håller absolut med om det sista! Du är sjuk! :o <3

2013-01-18 @ 22:46:45
URL: http://flowerfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0