TAGGAD

Jag är d ö d efter styrka/konditionlektion i skolan och som om inte det vore nog, en svettig dressyrlektion på en stark och övertaggad ponny.. Känner på mig att jag kommer ha en rätt go träningsvärk i morgon. Men ärligt talat gillar jag träningsvärk, man vet att man har kämpat och kroppen mår bra. 
 
Lektionen gick i alla fall helt okej, vi gjorde någon superkrånglig övning med mycket samling, skänkelvikning, öppna och svåra vägar. Men den var väldigt bra och rolig, man fick verkligen RIDA och inte bara åka runt. På onsdag är det "clinic" med Peter Eriksson (tror jag?) och på måndag är det hoppning. Jag kommer vara full av inspiration, helt klart! 
 
Vet ni förresten vad jag har gjort..? Jag har anmält mig till en "tävling", lektionsmästerskapen på ridklubben. Så jäkla kul! L:B1 ska jag rida, jag har faktiskt aldrig ridit högre, inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Det ska bli hur kul som helst, oavsett resultat! Det var snart 3 år sedan jag tävlade sist. Kan ni fatta..? Det kan verkligen inte jag, 3 år?! Det känns som om det var igår jag åkte iväg på min och Lazdas första och enda riktiga tävling - och vann med laget ;) 
I miss you my love ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

är den tävlingen den 23 februari? :)
för på hemsidan står det "blåbärsdressyr med lektionsmästerskap" så mamma skulle kolla om man får komma dit som privat ryttare med. För då ska jag nog åka dit med Trailit :)
Lycka till! :) vem ska du rida? :)

Svar: Jag tror att det va den 24:e, på söndagen! :) Men det va i alla fall den, med blåbärsdressyr och lektionsmästerskap :) Man måste ju kunna vara med på blåbärsdressyren, det skulle ju vara jätte konstigt om man inte kunde det!! :o Men jag vet inte om man kan tävla just lektionsmästerskapsklasserna :) Åh det skulle ju vara askul!! :D :D Tack, detsamma! :) Jag ska rida Colombia, L:b1 :)
Elin Bergman

2013-01-29 @ 11:43:05
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv: ah, man fick vara med :D
Men mamma tar trailit istället...förra gången det var program ridning gick det inte så bra, så hon ville försöka igen!
Men jag kommer i alla fall vara där o titta :)
Åh, va kul! Det kommer säkert gå jättebra :D

Svar: Så bra! :D Ah, men det är ju bra, man ska ju känna att man är nöjd innan man gör något annat! :) Och om du kollar på vet du ju kanske hur du ska göra för att det ska gå ännu bättre den gången det är din tur! :) plus att hon får lite mer erfarenhet! :)Åh, så kul! :D :D
Ja, jag hoppas det i alla fall! Det va ju sjuuuukt längesen jag red ett dressyrprogram, men jag har ju ridit Colombia några gånger nu och vi funkar jätte bra ihop! :D I alla fall på lektionerna haha ;)
Elin Bergman

2013-01-30 @ 07:25:31
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0