Torsdag

Åh, i morgon är det fredag. Praise the lord, eller nåt. Jag har suttit med ett skolarbete hela (nästan) eftermiddagen. Prinsessan har fått vila hela veckan faktiskt, på grund av dåligt väder, fölet och att mamma är sjuk. Tänkte varit lite social med henne i hagen idag men hon tyckte inte att det var någon bra idé, så det blev inget med det. Fölet däremot kom springande i full fart och kvävde mig nästan genom att trycka upp mulen i ansiktet på mig och blåsa. Himla gullig är hon, lilla F. Man blir ju lite sugen på ett eget föl faktiskt, hehe ;)  
I morgon kommer hovslagaren, så då blir det väl antagligen en till vilodag. Men jag tror faktiskt att det har varit bra för henne att få ordna upp situationen med det nya fölet och allt som kommer med det. Så det har nog bara varit bra att hon har fått ägna sig åt det på heltid nu några dagar! 
Nu ska jag gå ner och äta, sen måste jag ta tag i nästa skolarbete.. Tack TACK för att det är lov nästnästa vecka!
Åh. Ge mig sommar. Nu tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0