Snö

Hej på er! 
Har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej, en helt vanlig onsdag. När jag kom hem från skolan var det råplugg som gällde, vi har FÖR mycket nu innan lovet. På fredag ska en inlämning om den ortodoxa kyrkan vara klar, hur kul låter det på en skala..? Men jag har fått gjort mycket, och i kväll ska jag rida lektion på ridskolan. Jag missade ju en lektion dagen efter att jag hade blivit sparkad, så jag skulle få igen den idag. Kul!
 
När jag vaknade upp i morse och kollade ut genom fönstret möttes jag av ett tjockt lager snö. Jag som trodde att våren var påväg, kunde inte haft mer fel. Men det är ju Sverige jag bor i, så det är väl ingen överraskning att vädret inte är på topp ;)
Jag trotsade ändå vintern och cyklade till skolan, på en isbana. Fint var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0