gråter glädjetårar

ÄNTLIGEN är jag klar med den sista skoluppgiften innan jag är FRI för lovet. Den känslan, att absolut inte ha någonting man måste göra.. Oslagbart! 
I morgon ska jag vila, har antagligen blivit smittad av någon jäkla förkylning.. Ha, när jag kom hem hade jag 38.8 graders feber (har ALDRIG feber). Men jag vägrar att bli sjuk, och nästa gång (och resten av gångerna) hade jag helt normal temperatur, ca 36,6-37. I'm not giving up without a fight hahahah.. 
Nej men i morgon ska jag först vila och kanske till stallet, och sen ska jag med en kompis och fika, kolla på bio, filmen EGO och äta. Mysigt! Sen väntar ett galet efterlängtat lov med massor att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0