Sommar ♥

Hej! Jag har haft en grymt bra dag idag, ni vet en sån när man inte gör någonting och bara slipper alla måsten. I morse var jag i stallet och tränade lite typ "NH" träning med Lantana. Vilket gick ganska bra. När jag kom hem gjorde jag ansiktsmask och hårinpackning. Det behövdes verkligen, mitt hår har blivit helt konstigt av allt saltvatten. Efter det bakade jag en kladdkaka med lite Håkan Hellström i bakgrunden. En väldigt kladdig en med jordgubbar och grädde. Och efter en till tur till pållen för lite massage då hon inte har känts helt hundra bäddade jag ner mig i sängen med ett avsnitt Teen Wolf, och nu sitter jag och kollar på tv med la familia. Ibland älskar jag regniga sommarlovsdagar. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

du, jag kommer inte att åka till fälttävlan o kolla&fota den 18 :(
Jag har anmält mig till en dressyr tävling med Trailit :o En som bara är för ridtravare, haha! :)

Svar: Åh så roligt!! :D :D Det kommer säkert gå jättebra!! :D så roligt att de ordnar tävlingar sådär för bara ridtravare! :) Otur att det var samma dag! :( Men det kommer ju fler tävlingar vi kan kolla & fota! :)
Elin Bergman

2013-08-10 @ 00:15:46
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

ja jätte kul faktiskt! Fast ganska nervöst, haha :o vi får hoppas det :D Ja absolut! det är verkligen jätte roligt! :D Vi var ju på en utställning med Trailit, också för bara ridtravare! jätte kul :D
Ja :( Precis! :) Tror dem brukar ha någon ganska så stor på forf under hösten, är inte helt säker dock :)

Svar: Åh haha förstår verkligen om du är nervös! :o Jag blir alltid sååå nervös inför tävling heheh ;) Men jag tror det kommer gå jättebra, och om det ändå inte gör det blir det ju en bra erfarenhet! :) Åh så roligt! :DÅh hoppas det! :)
Elin Bergman

2013-08-11 @ 23:17:44
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

ja man blir ju det :o haha!
Ja, exakt :) Och det är lixom en kul grej! Och om man kör en tävling nu, så kan man ju jämföra kommentarerna man får från domaren, sen när man kör en tävling längre fram :) Så kan man ju se förbättringen! :D
jaaa :)

Svar: Haha verkligen! :o ;)Ja precis! :D Det är ju lättare att se framstegen på ett dressyrprotokoll än om man bara kör på! :)
Elin Bergman

2013-08-12 @ 00:01:58
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0