I'm alive

Uppdateringen här är ju sämre än sämst just nu, men vet ni? Det är sommarlov och jag har massa annat för mig, haha. ;) Idag har jag jobbat lite. Det var riktigt segt att dra sig upp ur sängen klockan 06.00 på morgonen idag faktiskt hehe. Men det är det värt! Jag kom dessutom över min extrema stegskräck (hoppas jag) idag för jag har klättrat upp och ner på en stege hela dagen med en borste i ena handen och en färgburk i andra. 
 
Lantana trivs super i det nya stallet, kom precis på att vi har varit där en hel vecka nu! I förrgår red jag ett svettigt pass i ridhuset och det gick faktiskt riktigt bra. Hon var lite spänd i början men det släppte efter ett tag. Jag har fortfarande inte vant mig vid lyxen att ha ett ridhus typ 10 meter från stallet. Rena drömmen!
Igår fick hon vila och idag longerade mamma akademiskt på ridbanan. Hon har även stått inne nu de senaste dagarna på grund av värmen. Och det är nog skönt att få komma in och vila lite ett par timmar mitt på dagen när solen steker på som värst, tror jag i alla fall! 
 
I morgon blir det jobb igen, vi kanske hinner bli färdiga med allt. Vi får se! Sen ska jag så klart ta hand om min stjärna. Skolan börjar snart också, vill inte! Tiden går FÖR fort och jag är verkligen inte redo för höst ännu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0