Carpe Diem, eller nåt.

Hej på er! Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera här de senaste dagarna, skärpning på det. At the moment sitter jag hemma och pluggar in alla tusen miljoner glosor jag har just nu. Engelska, Franska, Spanska och Latin blir ju en hel del sammanlagt om man säger så.. Och så lite kulturhistoria och filosofi på det, ingen mjukstart här inte! 
 
Jag längtar även ihjäl mig efter världens bästa pålle eftersom mamma hade henne både idag och igår. Igår hoppade jag i alla fall en unghäst, för övrigt den största hästen i stallet, ute på terrängbanan på veckans ridskolelektion. Det gick bra, mycket bättre än jag trodde faktiskt. Men i morgon hoppas jag på lite träning med min egen stjärna, jag får ju lite abstinens nästan haha. Men det är skönt att ta en dag och komma igång med plugget så att man slipper stressa också. ;)
 
Nej, nu ska jag ta och lägga in veckans latinglosor med lite Håkan i lurarna. Helt okej tisdag ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0