Söndagsdepp

Jag hatar söndagar. Och ännu mer söndagar efter ett lov. Jag är SÅ skoltrött, och lagom till det ska vi börja med massa nationella. Mmmmm, kul! Ingen motivation, ingen ork känns det som just nu. Men men, det är väl bara att bita ihop och köra på som vanligt. Göra sitt bästa och se glad ut typ. Nej, gud vad tråkig jag låter! Snart fyller jag år, DET är något jag ser fram emot ändå, haha. Och GHS! Vilken helg det kommer bli, my birthday på fredagen och GHS på söndagen. 
Och i morgon är det ridning, jag har världens finaste häst, världens bästa vänner och våren är äntligen här. Jag har det rätt bra ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig Bild! :)
åh, ska ni också ha muntligt tal i svenska denna veckan? :(

Svar: Tack!! :)Åh ja det ska vi! :/ vi har inte fått veta något alls heller, sjukt dåligt!! :o
Elin Bergman

2013-04-07 @ 22:18:04
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: johanna

ingenting? inte ens temat? :o

är sjukt nervös, klarar verkligen inte av att prata inför folk, haha! Har du också det problemet, eller är du så att du tycker det är kul? :)

Svar: Nej, jag såg i vår kalender att vi skulle ha det bara, typ från den 9:e till den 20:e står det iaf i vår kalender! :o Jag visste inte ens att vi skulle ha muntligt, haha :P Har ni fått veta massa i förväg? :o
Åh, jobbigt! Jag har faktiskt inte så stora problem med det och tycker att det är ganska kul, men bara det är folk jag inte känner! Jag skulle nog lätt kunna hålla ett tal för hur många människor som helst, bara inte jag känner dom och så.. Men när det är en skoluppgift och man har tidspress och en bestämd uppgift att man MÅSTE göra det får jag sån sjuuuuuk prestationsångest! :o
Elin Bergman

2013-04-07 @ 22:59:39
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

oj då! :o
ja, asså vi har fått reda på temat som det ska handla om! ska man inte få reda på det innan? :o
Tror vi har det imorgon eller på onsdag, det suger.
Åh, det är nog samma här! Om man inte känner dem, och att man aldrig kommer träffa dem igen, så skulle jag nog klarat det utan problem!
usch, inte kul! :(

Svar: Jo det ska man säkert, det är nog bara vi som inte har fått veta någon om det ännu! :/ Sjukt dåligt ändå! :oÅh, jag har verkligen ingen aning om när vi ska ha det! :o
Ja det blir ju mycket lättare då, det spelar lixom ingen roll hur det går för man ska aldrig se dom igen haha. :P
Elin Bergman

2013-04-08 @ 21:29:09
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

va dåligt! :o vi har ju lixom haft säker 3 lektioner till att skriva redan!

Svar: oj men gud det har verkligen inte vi! :O Jag har lixom fått höra från andra att det ska vara om framtiden och 4 minuter. Det är det enda jag vet! :o
Elin Bergman

2013-04-10 @ 13:31:52
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0