Monday go home, nobody likes you.

Jaha nu var vi där igen. Söndag kväll. Sämsta dagen på hela veckan, typ. Man har en hel vecka framför sig, massa prov, plugg och tidiga morgnar. Den här veckan har jag två prov, veckan efter det fyra prov och en redovisning. Det känns som att jag kommer ha ganska mycket att göra, eller vad säger ni..? 
 
Jag tog i alla fall en liten paus i pluggandet och var ute och övningskörde lite med pappa idag. Hur kul som helst, och jag är hur grym som helst ;) Idag tränade jag mest på att parkera och backa, och det gick sjukt bra. 
 
I morgon väntar lektion på banken klockan åtta, det kan knappt bli roligare en måndag morgon. Jag tror att vi skulle prata om lån i morgon, redan där har man tappat mig, såååå tråkigt. Men men, jag ska försöka hålla mig vaken i alla fall, får se om det går ;) 
Mamma tar Lantana i morgon och jag har lektion på ridskolan. Dressyr tror jag. Vi får se vilken häst jag får den här gången, har ingen aning faktiskt. 
 
Btw har jag köpt bästa mascaran, hur bra som helst är den. L'oreal false lash wings eller något sånt heter den ifall ni undrar, haha.
stjärnan idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0