Miercoles, Mercredi, Wednesday, Onsdag.

Hej onsdag! Min favoritdag förutom fredag och lördag. Jag ska snart sticka iväg på US-möte på ridskolan. Mamma tar hand om stjärnan idag, tror att hon skulle göra lite markarbete med henne. Igår tränade jag frihetsdressyr med henne, så galet kul. Hon är SÅ duktig, kanske kan filma någon gång och lägga upp här. STOLT tjej är jag, som vi har kämpat med henne. Och nu är hon goast av alla, följer mig som en hund. Och justdet, hovslagaren kunde slå på framskor för första gången nu, helt utan problem. 
 
Annars har det varit en bra dag, riktigt bra faktiskt. En sådan dag man får komma ihåg, spara och leva länge på. Ta fram dagar när minnen och känslor från förr tar över och lockar en att falla ner i gamla tider, dagar som försöker väcka det dåliga självförtroendet igen. Tur att nästan alla mina dagar är bra nu för tiden då ;)
Mitt hår! :o 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0