Euphoria

Just nu sitter jag och kollar på världscupen i hoppning på tv:n och längtar till på söndag. Jag red tidernas absolut bästa ridpass på Lantana förut och satte mitt grymma tal på nästan exakt fyra minuter. Känns rätt bra. 
 
Men till ridpasset då, först longerade mamma henne lite och det gick jättebra. Hon gjorde ett par fina galoppfattningar och travade fint! Hon var också väldigt duktig i stallgången innan, som vi har haft en den problem med tidigare. Sedan var det dags för mig att rida då, och det gick galet bra! Hon lyssnade jättebra, jag kunde trava flera varv och öka och minska volten och tempot. Åh, kan leva på detta länge! Det känns som en bra uppladdning inför talet i morgon, ma birthday och en grym helg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0