Det kommer aldrig va över för mig

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. En sådan där dag man bara vill dra täcket över huvudet och låtsas som att den där drömmen var verklighet och det verkliga livet med alla saker man får ångest över bara var någon irriterande mardröm som försvinner om man bara somnar om igen. Japp, en sådan dag har jag haft idag. Jag vill bara skita i allt och typ fly iväg. Helst nu. Men det går ju inte, man får bara bita ihop och köra på. Sluta lyssna på den där jäkla ångesten som lurar på axeln och säger att "du är så jävla dålig Elin, bara inse att allt du gör blir dåligt. Patetiskt.". 
 
Har även lyssnat på Håkans nya album i kväll, det var faktiskt bra! Har aldrig, aldrig, ALDRIG lyssnat på honom förr. Har verkligen tyckt att han är sjukt dålig, typ "kom igen Lena" och allt vad de heter. Men han är faktiskt helt okej, bättre än jag alltid trott i alla fall ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0