Trött

Äntligen har jag lite tid att bara va. Ligga och lata mej i soffan framför tvn och inte pluga för en gångs skull. Vi hade samhällskunskapsprov idag, och det är inte direkt mitt favoritämne om man säger så. Skönt att ha gjort det i alla fall! Sen fick jag veta att jag fick A på mitt spanskaprov, stolt! :)
Efter skolan tog jag en fika med min saknade fina vän Minnie ♥ Vi går inte på samma skola nu, inte ens i samma stad faktiskt, vilket vi gjort sen vi var 5-6 år och började "nollan". Så i tio år har vi träffats varje dag, och nu rinner tiden iväg så sjukt snabbt! 
 
I morgon åker jag till Danmark med skolan. Vi ska kolla på något museum och gå på believe it or not eller vad det hette. Sen får vi egen tid till shopping med, så det blir nog en helt okej dag! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0