Sunday

Hej på er!
Idag har jag lekt journalist hela dagen, och nu är jag äntligen klar med min artikel. Det är sjukt svårt faktiskt, svårare än man tror! Speciellt att skriva om någon annan person som vi skulle göra nu. Skönt att vara klar i alla fall.
Samtidigt har jag lyssnat på Agnes nya låtar på hennes "skiva" Veritas. Grymt bra allihop! Älskar hennes nya "All I want is you". 
Nu ska jag bara vila och kolla på x-factor, tycker faktiskt att jag har varit väldigt duktig idag. Jag va så klart i stallet hos min lilla pålle förut och hon var på bra humör idag! Vi övade på "inkallning" på ridbanan och det gick ganska bra. Och vi fick ju tag på henne i hagen så ja, det var en bra dag idag. 
Veckorna går så himla snabbt nu, det känns typ som att det bara är måndag och fredag? På onsdag ska vi ha orientering... Wehoo.. Jag kan väl inte direkt säga att det är min starka sida, hehe. Men jag klarar mej nog, det största problemet blir att hitta dit vi ska va.. Det säger det mesta om mitt lokalsinne. Bor man i en såhär liten stad som jag borde man kunna alla vägar och vart alla platser är. Men inte jag inte! Jag cyklade faktiskt vilse första gången jag skulle cykla till stallet... Jag kom till ett skitläskigt ställe, typ helt öde. Hemskt var det, jag hade verkligen ingen aning om var jag va? Aja, det brukar gå bättre när jag har en karta så jag klarar mej nog! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0