Prosit

Idag har inte vart min dag.. Stressa till skolan och självklart märker man när man kommer fram att jag typ har en chockladfläck eller nåt på linnet? Sen är jag bara allmänt klantig och dessutom har jag fått någon jobbig förkylning som gör att jag nyser hela tiden. Jag var trött hela dagen, har nog aldrig varit så nära att somna på en lektion som jag var på matten. Ögonen darrade och jag såg typ ingenting? 
Och nu sitter jag här med näsa som rinner som ett vattenfall och har nyss nyst ca tio gånger på en minut. Härligt! Jag borde börja med svenskan, vi ska leta upp massa "fakta" om en lottad i klassen och sen intervjua och skriva en artikel på ca 1000 ord. Eller som jag sa idag "asså den ska va tusen sidor!!!"... Inte min dag som sagt.. Men jag ska inte klaga, det finns dom som har det sämre ;) 
 
Lantana fick ett litet akademiskt pass igen, hon var på ganska dåligt humör den lilla divan idag. Igår fick hon vila med en lång massage, och dagen innan det tömkörde vi. Då gick det ganska bra faktiskt, men hon var lite stel att böja igenom i högersidan. Men det gick helt okej, hon lyssnade i alla fall!
 
Nej, nu ska jag nog försöka hitta lite fakta om den jag blev lottad att få, en kille i min klass. Hm, få se om jag hittar nåt? Jag tycker lite synd om den som fick mej haha, det kan inte vara lätt att skriva 1000 ord om mej? Fast det är klart, hittar man bloggen är det ju en fördel, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0