11 september

Hej på er!
Idag är det den 11 september, ni vet den dagen när två flygplan kraschade in i två ashöga hus. Jag kommer faktiskt ihåg det, även om jag bara var typ fem år. Hemskt är det i alla fall, r.i.p. alla oskyldiga som dog och jag tycker verkligen synd om dom som förlorade någon den dagen. Jag såg en "dokumentärfilm" om det i skolan och ja.. Hemskt!
Dagen har varit bra annars. I morgon har vi orientering.. Det blir spännande att se om jag ens hittar dit! Efter det ska jag äta våfflor hos farmor och farfar ♥ 
Lantana fick vila idag. När vi skulle ta upp henne från hagen ville hon inte komma in trots att vi tog in dom andra två. Hon har tagit till sej två unghästar i en hage bredvid som flockmedlemmar och ville inte lämna dom. Men när vi kom ner igen kom hon i full fart och hade ångrat sej, haha. Men det är inte bra att hon har tagit med unghästarna i "flocken".. Vi får hoppas att det går över, annars får vi hitta en bra lösning på det. Just nu är det ju inget som stör sååå mycket, men blir det värre får vi komma på något. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0