Onsdag - efter tisdag, innan torsdag.

Hej på er! 
Har ni haft en bra dag? Jag har varit riktigt duktig och sprungit en runda. Jag måste komma igång med lite träning nu, jag har ju haft bättre kondition förr om man säger så ;) Nej men jag har ju faktiskt inte tränat på två och ett halvt år så det är väl inte så konstigt..
Lantana vilade idag, vi tränade bara lite på hagproblemet. Vi "skickade iväg" henne i stället för att försöka fånga henne. Och sen när vi gick ner nästa gång kom hon faktiskt fram till mej. Så det var ju bra! Man måste ju faktiskt inte träna dom varje dag, speciellt inte när det är unghästar. Om du frågar mej.
I morgon börjar vi sent, men jag skulle tydligen till tandläkaren.. Suck. Aja. Och sen ska jag ta en stelkrampspruta eftersom den väldigt *host* smarta *host* personen som tog den på mej i typ sexan tydligen hade glömt skriva i att jag har fått den. Så jag får göra om det. Så sjukt onödigt, bara för att någon klantig person glömt skriva lixom..
Annars har min dag varit bra, mitt humör var ganska mycket bättre än igår. Men sen är ju onsdagar mycket bätte än tisdagar, en dag närmare helg haha ;)
We're beautiful like diamonds in the sky. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0