Lov ♥

Älskade söndag, idag har verkligen varit en vinter höst-mys dag. Jag var i stallet tidigt i morse och gick en promenad med mamma och Lantana. Svinkallt, 6 minusgrader, men hur mysigt som helst! Inga hästar ute, inga människor och ingen trafik. Allt var vitt av frost och jag fick julkänsla, haha. Så mysigt, jag älskar julen ♥
I morgon är det måndag men det gör absolut ingenting för jag har lov, så himla skönt! Ingen stress och inga måsten. Okej nu överdrev jag lite men man slipper i alla fall stressa sig igenom dagarna och bara se skola skola skola dygnet runt. En cykeltur ner till stan för att göra en grej står på schemat i morgon. Och ridning då, dressyr och hästbyte. Spännande spännande, har ingen aning om vem jag får faktiskt eftersom jag inte önskade någon. Jag skulle så himla gärna vilja rida på min lille favorit Kjell igen, men det kommer troligen aldrig hända eftersom han är en lite minipålle (C-ponny), jag är 1.73, och nybörjarlektionerna är både innan och efter mej.. Men drömma kan man ju alltid. Det var föresten han och jag som vann LM i dressyr tillsammans 2008, honom jag red bäst och honom jag var skötare på när vi köpte Lazda. Han var (och är) min favorit, helt klart. 
Min ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0