Helg! :D

Nu har min helg börjat, helt okej med en extra ledig dag i morgon! 
Jag åker snart till stallet som vanligt, det blir antagligen bara "hagträning" idag också. Men vi får se! Vi har ju inte gjort något med henne nu sen i lördags så jag saknar min lilla prinsessa lite ♥
Mitt huvud är fullt av tankar just nu, om Lantana, min egen ridning och Lazda. Jag har nästan bestämt mej för att börja med något jag aldrig aldrig trodde att jag skulle göra igen. Jag får erkänna att jag faktiskt har fördomar mot just det, trots att jag själv har gått där och varit en del av det förr.. Men det känns som det enda alternativet faktiskt. Framför allt för min skull men även för Lantanas skull i framtiden, när det är dags för mej att börja rida henne. Hm.. Det lutar väldigt mycket åt det, trots att det går emot mina egna åsikter. Nä, idag får jag bestämma mej. Annars står jag bara och stampar i samma gamla fotspår jag gjort väldigt länge nu och kommer ingenstans.
Saknad ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0