Julkänsla

Just nu längtar jag bara tills den här veckan nästa vecka? är över! Helst hade jag haft jullov, sommarlov och allt annat som innebär att man är ledig från skolan också. Det var längesen jag längtade såhär mycket efter julen faktiskt. Julkänslan börjar komma och igår köpte jag de första julklapparna, hur mysigt som helt! Julen, och nyår, är nog mina favorithögtider faktiskt. 
Men nu är det ju faktiskt nästan en hel månad kvar tills det är jul, och i morgon är en helt vanlig måndag. Jag får väl trösta mej med att det är ridning i morgon, det är ju alltid något ;)
Le me i somras, i brist på annat. Glöm inte att följa mej på instagram @eliingb

Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefin Bild! :)
shit asså, redan köpt julklappar? haha!
Jag brukar typ alltid vara så sen, så jag köper det sista veckan.. :(
kanske borde börja redan nu, hehe!
Jag älskar julen, så otroligt mysigt med all snö, lyktor mörkret... super mysigt! Och det är ju extra kul att rida i snö ;)

Svar: Åh tack! :)Haha ja jag brukar också vara sjukt sen annars, typ köpa sista veckan! Men nu har jag asmycket julkänsla redan och längtar sjukt mycket till julen faktiskt, hehe! :)
Åh, jag älskar med alla fina lyktor, tomtar och all snö! Och att rida i snön är typ det bästa som finns! Efter att åka till stallet tidigt på morgonen på julafton, hur mysigt som helst! ;)
Hur gick det föresten på blåbärsdressyren eller vad det heter? :D
Elin Bergman

2012-11-26 @ 16:47:12
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: jaa exakt! så otroligt mysigt! :)
jo det gick bra tyckte jag! Det var ju min mamma som red!
Hon var väldigt spänd, gick med bakdelen innanför spåret, bröt av en gång i galoppen, och sparkade bakut! haha :)
Men man måste ju börja nånstans, och nu vet vi vad vi ska träna på!
Ska bli kul till sommarn och se om det har blivit förbättring :)
och vi ska faktiskt eventuellt på en pay and jump nu i helgen! 60 cm :O för dem hade inte 50, ska bli as kul om vi åker :D

Svar: Supermysigt! :)Åh så kul, huvudsaken är ju att man kommer iväg och får lite rutin och har kul! :D Ja det är ju kul att ha så man kan jämföra sen och se hur mycket man har utvecklats! :)
Åh så himla kul! :D :D Det kommer säkert gå jätte bra, ååh så himla kul!! :D
Elin Bergman

2012-11-28 @ 22:57:18
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: ja ska bli riktigt roligt! :D hoppas bara att vi kommer iväg! Ska bli riktigt kul i sommar, om vi åker ut på flera då!
då kanske du också är ute lite med lantana? :)

Svar: Ja, hoppas ni kommer iväg! :D Vart är det ni ska åka? :) Ja jag hoppas att jag i alla fall har kommit igång med ridningen då. Vi får väl se om det blir att vi kommer ut något, men kanske till hösten eller nästa vår igen i alla fall! :) Vi måste ju få in den lilla divan i transporten med hehe ;)
Elin Bergman

2012-11-29 @ 22:58:29
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv: jag tror nog inte vi åker... Det är i Halmstad, men dem brukar alltid ha överdrivet tittiga hinder (vattenmatta o plank oxer på samma hinder när det e typ 60 höjd)
Och förra gången jag var där, så hade dem inte ett enda otittigt hinder... Visst jätte bra träning, men hi har Lixom inte övat på det, och jag vill inte att hon ska börja vägra! För på förra clear rounden så reagerade hon lite när det var ett plank hinder, så jag vill gärna träna lite mer :) men det kommer ju fler gånger! :)

Hoppas! :)
Ja just det x) har ni börjat lastträna eller väntar ni med det? :)

2012-12-01 @ 22:16:17
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0