I miss you, like everyday. Wanna be with you, but you're away ♥

Tack för tiden vi fick tillsammans min ängel ♥ Idag är din dag, dagen jag alltid kommer minnas dej - världens finaste ponny med ett hjärta finare än guld. Jag minns känslan av att sitta på din rygg, känna hur du laddar mot det du älskade mest = att hoppa. Jag minns allt slit med dressyren och belöningen i form av ett superresultat på vår första och enda dressyrstart. Jag minns känslan av att känna att man var hemma när man satte sig på din rygg. Jag minns hur du högg efter oss när vi skulle sätta på täcket, din stora rosa köttiga mule, din tjocka fina sagosvans. Jag minns hur du puttade upp mej på ryggen igen om jag var nära att ramla av och uteritterna varje lördag på forf. För ett år sen fick du dina vingar och lämnade mej, men minnet av dej kommer alltid finnas med mej, vart jag än går, vad som än händer. ♥
 Idag, den 8:e november, minns jag min bästa vän Lazda ♥
Vila i frid hjärtat ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0