Today's plans

Godmorgon ;)
Idag börjar vi kvart över tio för vi ska spela minigolf, nice! Sen slutar vi ju snart också, det är helt sjukt att tiden har gått så fort. Nästa helg åker vi till Barcelona och sen när vi kommer hem igen är det bara massa slappa grejer typ. Det ska bli grymt skönt att sluta skolan faktiskt, jag har lixom gått där sen jag började nollan... Shit va mycket man har ändrats egentligen. Tänk när jag och alla i min klass var små pluttar som sprang omkring på skolgården och lekte. Haha!
Senare idag blir det stallet. Jag tror att vi ska lägga på den nya sadeln och kolla lite hur hon rör sej i den. Funkar det och hon verkar trivas kanske jag sitter upp och känner lite hur det känns. Men vi får se, vi tar det i lugn takt. Men jag ska i alla fall ha testat den innan på fredag för då ska vi till sadelprovaren och så ska hon kolla lite när jag rider.
Jag och Lantana för en månad sen. Hon höll på att fälla vinterpälsen, det är därför hon ser helt konstig ut i pälsen ;)

Kommentarer
Postat av: Filippa Ilona

sv: Desamma :) Vad rider du för något eller vad man nu ska säga? :)

2012-05-08 @ 15:29:42
URL: http://freakingdoktorer.blogg.se/
Postat av: Filippa Ilona

Sv: Okejokej, låter roligt! Har aldrig sett dressyr faktiskt!

2012-05-08 @ 15:59:46
URL: http://freakingdoktorer.blogg.se/
Postat av: Filippa Ilona

sv: aha! :) har egentligen bara sett hoppning oså på tv. Men sen har jag kollat en hel del western tävlingar då min pojkväns mamma och syster rider det :)

2012-05-08 @ 16:04:34
URL: http://freakingdoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0