Skitväder

Lantana fick vila idag, ingen av oss mådde bra och det blåste, regnade och var allmänt pissväder. Dessutom hade alla hästarna varit inne en stund på dagen så det kändes bättre att låta henne få vara ute lite och vila. I morgon, om det inte blåser lika mycket som det gjorde idag, ska jag nog rida lite mer. Hon blir så stressad och okoncentrerad när det blåser och då är det ändå bättre att göra något annat/ inget alls den dagen så att man inte behöver ta någon konflikt.
Vi fick några dagar till på oss att testa sadeln så vi ska nog prova den nu över helgen så får vi se hur vi gör sen! Men jag hoppas faktiskt på denna sadeln för jag tyckte att den var grymt skön att sitta i.
Så i morgon åker vi till stallet på förmiddagen eftersom jag ska till skolan en stund för att ha nationella på eftermiddagen. Sen ska jag nog kolla film med Minnie och Hanna? Nice dag i alla fall!
Don't mistake my silence for ignorance, don't mistake my calmness for acceptance. And most of all, don't mistake my kindness for weakness...

 


Kommentarer
Postat av: andrea

Vad är det för häst du rider? :)

2012-05-11 @ 18:34:01
URL: http://andreab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0