Måndag

Tjena bloggen!
Vi var ju på sadelprovning idag och det gick ganska bra. Sadeln vi hade passade sådär, vi skulle vänta lite och se med den. Sen testade vi också lite olika sadlar, bla. en Anky, men det var bara en som passade och det var en globus. Inte den bästa sadeln kanske men det är ju självklart viktigast att sadeln passar bra på Lantana! Så vi fick låna hem den och så ska vi komma tillbaks på fredag och rida lite i den. Så det blir nog bra!
Annars har dagen varit helt okej, tänkte försöka börja uppdatera lite mer hehe ;) Har lite abstinens efter min iphone eftersom den är inlämnad. Inte jättekul att få ha en gammal, och då menar jag gaaaaaaammal, nokia som inte ens har kamera. Men men, tre veckor får jag väl försöka överleva. De sa att det skulle ta ca 2 veckor och efter det åker jag ju till Barcelona. Så jag överlever nog ;)
En sånhär sadel var det vi fick låna hem

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, tråkigt med telefonen!

Själv ska nog min kamera åka in på lagning snart, eller så blir det en ny! Suger verkligen att inte ha en kamera, eftersom jag normalt tar kort varenda dag, haha!

sv: tack :D Ja, det får vi hoppas! Inte kul att inte kunna rida som man vill :)

2012-05-07 @ 17:30:32
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0