3 månader

Taggad man är på att gå ut i det fina vädret... -.- Det är maj men det känns typ som... mars?
Idag har vi haft lilla Tana tre månader :D Shiiit så snabbt tiden har gått! Tre månader är lixom en fjärdedels år. Men det har hänt mycket på denna tiden och om jag tänker efter har vi verkligen utvecklats MYCKET. Inte i ridningen, men på andra sätt. Men det är fortfarande en lång väg kvar, längre än vad jag trodde att det skulle vara från början. Faktiskt... Men så är det, man får kämpa på! Hon är i alla fall den bästa hästen, jag hade faktiskt inte velat ha någon annan storhäst än henne. ♥
Haha, knas med örat, men jag lovar att hon har två öron ;)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Söt! :)

2012-05-10 @ 19:47:32
URL: http://andreab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0